torstai 29. marraskuuta 2012

Vaaleanpunaista sen olla pitää :)

Ihanainen ystäväni neuloi minulle villasukat (ikävä kyllä minulla ei ole niistä kuvaa laittaa tähän), joiden väri oli niin herkullinen, että pitihän minun sitten itsekin ostaa samaista lankaa ja neuloa siitä lisää jotain kivaa :)

Kerästä syntyikin väriin täydellisesti sopivat "Rinsessa" -kämmekkään.

Ohje kämmekkäisiin löytyy Ullan neulenetistä. Minulla oli lankana Novitan vaaleanpunainen Nalle. Ohjeessa sanotaan, että kämmekkäitä on helppo neuloa esim. automatkalla ja totta se on... Itse en yleensä pysty tekemään mitään automatkalla, kun jo huono olo pukkaa päälle, mutta näitä pystyin minäkin autossa neulomaan ja reilu 150 kilometrin matka taittuikin yllättävän nopeasti :)

Ja kun lankaa jäi vielä kämmekkäiden jälkeenkin, niin pitihän minun sitten neuloa vielä "Kärki auki" -sukat.
Näiden sukkien malli löytyy Novitan sukkalehdestä. ja kyseessä on lehden malli L. Alkuperäisessä ohjeessa tosin sukkien varret on pitkät, mutta itse suosin lyhytvartisia sukkia, joten lyhensin varret vain kolmen mallikerran mittaisiksi. Aivan ihanat unisukat, lämmittävät ja silti varpaat saavat "hengittää" :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti